Nieuw podium voor ConFuse!

Woensdag 24 april 2013

* NIEUWSBERICHT *
Club 8 voorlopig niet beschikbaar, ConFuse op 7 mei in People’s Place, Amsterdam.

Dit bericht bevat belangrijk nieuws voor de bezoekers van ConFuse.
Vorige week werd bekend dat Club 8 – en daarmee ons podium – voorlopig haar programmering stop zet. Heel erg jammer! De zaal, het personeel en de ondernemende geest van het bestuur hebben mede bijgedragen aan het plezier dat we met deze serie beleven. Maar gelukkig stopt ConFuse niet! We organiseren voor de zomer nog twee edities en hebben in People’s Place een geweldig alternatief gevonden. People’s Place is één van de nieuwste concertlocaties in het centrum van Amsterdam en een mooie plek voor deze ‘doorstart’ van ConFuse.

De datum blijft ongewijzigd: dinsdag 7 mei 2013, vanaf 20:00 uur.
Het wordt lachen met Herman in een bakje Geitenkwark, verbazen met kunstfluiter Geert Chatrou, zwijmelen met Celine Cairo en genieten van geweldige gastmuzikanten en kunstenaars. We hopen u dan te mogen ontvangen!

FUSE
———————

ConFuse 6: “Cut!”  (bekijk hier het event op Facebook)
People’s Place | 20:00 uur
Stadhouderskade 5/6 [naast het Leidseplein]
1054 ES, Amsterdam

Fuse & Herman in een bakje Geitenkwark
Muziek van o.a
Richard Strauss | Benny Goodman |
Ennio Morricone | Backstreet Boys | Jaco Pastorius

Tickets zijn verkrijgbaar aan de deur (10,-) maar ook online (8,-!!), veilig & betrouwbaar, hier op de website.