Podium Witteman

Nieuw seizoen

Ook het komende seizoen is Fuse weer elke 3 weken als huisband te zien bij het NTR programma Podium Witteman. De groep speelt als vanouds eigen beweringen van de mooiste, tofste, ontroerendste muziek die ze kennen. Zondag 18:10 op NPO2

Roots

Cello-piano recital

Broer en zus Mascha en Yuri van Nieuwkerk gaan op zoek naar de roots van hun lievelingscomponisten met bewerkingen van dansen en liederen van Bartok, De Falla, Tsinsadze, Martinu en Pärt. Ze vinden terloops ook hun eigen muzikale wortels in werk van vader W.W. van Nieuwkerk.

Between Us

Cross-over

Samen met Flamenco gitarist Jeff Heijne schreef Mascha de afgelopen jaren eigen composities waarin het warme geluid van de cello en de scherpe contrasten van de Flamenco gitaar samen komen. Hun programma Between Us is een intiem gesprek tussen de twee topmusici die beide op zoek zijn naar hun eigen geluid.